Jumaat, 28 September 2012

Belanjawan 2013

assalamualaikum..

Sure ramai yang fokus pda belanjawan, esp pada yg kerja gomen...
Saya cuma ingat perkara2 yang berkaitan dengan saya...
esp. 1) diskaun utk bayaran ptptn even memang tak dapat nyer bayar abes dalam setahun, insyaALLAH sy konsisten pembayar.. hehe
2) gomen dpt bonus 1.5, ha, yg nie bukan saya keje gomen tp akak sy keje gomen.. haha.. n sy rmai kawn cikgu cikgi yg leh tlg banje sy... lalala~~
3)n pasal bujang dpt bntuan rm250, tp tue jugak bkn sy... tp kerana sy status bujang jea.. hahaha

Apapun, saya harap ptptn tue akn membantu saya mengurangkan kos bayaran... Leh guna duit tue untuk sambung belajar.. tetiba semangat berkobar2 nak belajar.. Anyone wants to be my sponsor?? hehe..

Doa saya, harapan saya, impian saya, Allah akan memberi petunjukNya agar saya tak silap membuat keputusan... Saya sedang melatih diri menjadi hamba lebih baik.. Saya harap kalau ini yang terbaik, maka ALLAH permudahkan untuk saya...

Kerana ALLAH merancang bersama cintanya sedang saya merancang dengan keinginan saya....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan